PRÁZDNINY, ŽIVOT A TAK - 2. ČÁST

21. srpna 2015 v 17:50 | Vivienne |  V. Deník
/1. část/
Jak skončil červenec, skončila i moje brigáda. A já konečně měla trochu volného času. Opravdu jenom trochu, protože 13. srpna jsem nastoupila jako výpomoc v hotelu/servírka/prodavačka zmrzliny v nejmenovaném hotelu.

3. - 5. srpna 2015 - párty s trochu lásky
Mám pro vás zajímavý poznatek - ve Veselí nad Lužinicí jsou všichni veselí! Vážně. Přijela jsem původně za mýma milovanýma slečnama z intru, ale nakonec to dopadlo trošku jinak. Ehm, o tom později.

To pondělí bylo šílený horko, vystoupila jsem z autobusu a uviděla usměvavé tváře mých nejlepších kamarádek - Monča, Štěpánka a naše hostitelka Romča. Konečně! Strašně mi tyhle holky s jejich neustálýma vtípkama chyběly. Neviděla jsem jenom jedinou - mojí spolubydlící Aničku. A tak jsme šl domů a čekaly na Aničku. Kolem sedmé hodiny dorazili nějací příbuzní naší hostitelky. Nejdřív jsme si říkaly, že to budou nějací trapaci. Ale pak jsme je uviděly. Byli tam dva kluci, kteří nebyli uplně k zahození. Lukáš a Marek.

I s klukama jsem si sedli k večeři, v tu ránu přijela Anička! Konečně jsme byly kompletní! Párty mohla začít. A taky že začala. Sebrali jsme se i s klukama a šli se projít. Když jsme se vrátili, všichni byli unavení. Až na mě a Lukáše. Kecali by jsme až do teď kdyby nás nepřerušila Romča s tím, že už by jsme taky měli jít spát. A tak jsme šli. Spolu. V pyžamech samozřejmě. Řeknu vám, bylo užasný vědět, že je někdo vedle vás. Komu na vás záleží. Poprvé ve svém životě jsem zažila trochu romantiky.

Další den přijeli další kluci. Naši skvělý kamarádi z intru - Lůďa a Dandie. To byl další super den a už si ani nepamatuju, co všechno jsme dělali. Večer jsme se zase sešli s Markem a Lukášem. S Lukášem jsme tentokrát nezůstali jen u povídaní si, přešlo to i k polibkům.

Ráno jsem se probudila. Smutná asi jako nikdy v životě. Sice vedle mě byl Lukáš a usmíval se na mě ale .. Dnes odjíždím. Lukáš je z Ústí nad Labem. Je mu 19. Bude maturovat. Tak tenhle vztah nemá cenu. Poslední polibek. No co, alespoň si můžu ze seznamu životních přání odškrtnout letní lásku.

8. - 9. srpna 2015 - všechno nejlepší, mami!
Sice moje mamka měla narozeniny 19. června ale slavily jsme je až v tyto dny. Proč? Protože se konala (kdysi vážně super a velká akce) Vostrovní karneval. A tak jsem mojí mamce přichystala skvělej víkend. Začalo to ráno. Udělala jsem jí velkou snídani a dala její vysněnou kabelku a řekla jí ať se do toho sbalí, jako by nevěděla kam jede (a taky že nevěděla). Pak jsme nasedly do autobusu směr Praha.

V Praze jsme zašly na oběd. Ne ledajaký. Jako překvapení přišla maminky nejlepší kamarádka, kterou neviděla asi 10 let. Mamka z radosti rozbrečela. Po skvělém obědě jsem mamce oznámila že si musíme do hodiny vyrobit/koupit kostým. Naštěstí, poblíž bylo nakupní cetrum Flóra. A pak, s tunou tašek, obřím sombrérem jsme se řítily směr Mnichovo hradiště a tam už nás čekala teta se nepostaveným stanem.

Tak jsme se rozhodly, že ho postavíme, dokud jsme střízlivé. No, po zjištění, že nám chybí kolíčky, bez kterých náš stan nestojí, jsme se si řekly že budeme spát pod širákem. Tak jsme šly pařit. No pařit .. Pamatuji si, že když jsem byla malá byl Vostov plný lidi, super masek a tak. bohužel, dorazilo asi tak 30 lidi, z toho bylo tak 15 masek. Hodně mě to mrzelo, ale i tak jsem si to užila a moje mamka taky!

Mimo jiné v neděli jsem viděla i Chris a za to jsem hrozně ráda, protože mi šíleně chybí!

10. sprna 2015 - objev roku
Tenhle den jsem se stekala s Klárkou s v Písku, popovídala jí o Lukášovi a tak. A hlavně - objevily jsme úplně úžasnou kavárnu Kaférna. Fakt doporučuju. Strašně milej klučina, kterej vám ochotně poradí jaká káva je pro vás nejlepší a mají tam i super limču a frappé! Až budete v Písku, určitě se tam stavte!

11. sprna 2015 - bezdomovi navždy
Opět neplánovaný výlet do Budějovic za Romčou. Dokonce jsme potkaly i spolužáka Dana a pokecaly s ním o prázdninách. Já jsem se dozvěděla, že jsem prý strašná velicesprostéslovo. Hezký věci se o mě povídají, když si neumím vybrat kamarády. Nakonec jsme se stavily v Bubbleology a dostaly jsme ochutnanou novou limitovanou edici. Máte se na co těšit. :D

A teď? Teď šetřím na cestu do Ústí nad Labem. Každou desetikorunu, kterou jsem dostala do ruky od 3. srpna jsem si dala do sklenice. No, už mám 690 korun, a to jsem skoro nikde nebyla, abych mohla pořádně utrácet.

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.